Stillingsannonse

Nå er det ledig stilling som daglig leder i Ambulanseforum. Vår ambuisjon er å dele kunnskap for å redde liv.

Ambulanseforum søker ny daglig leder

OBS: Søknadsfrist utgått!Har du erfaring fra bransjen vår, god økonomikompetanse og er god på å bygge relasjoner? Eller trives du med prosjektlederrollen og har erfaring fra å arrangere konferanser?

Publisert Sist oppdatert

Ambulanseforums ambisjon er å dele kunnskap for å redde liv

Ansvarsområder for daglig leder:

  • Abonnementsutvikling og samarbeidsavtaler
  • Arrangere konferanser
  • Arrangere fagseminarer, både fysisk og digitalt
  • Personalansvar
  • Økonomistyring og rapportering

Nærmeste overordnet er selskapets styre. Utenom styremøtene rapporterer daglig leder til styrets leder.

Hvem er vår nye daglig leder?
Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra prosjektstyring, koordinering og/eller ledelse
  • God økonomikompetanse
  • Det er en fordel om du har kjennskap til vår bransje og har en interesse for fagområdet

Hvem er du?

For oss er det avgjørende at daglig leder jobber godt selvstendig og er en pådriver som både tar initiativ, følger opp og som sørger for gjennomføring.

  • En god relasjonsbygger som samhandler godt med både fagmiljøet og øvrige samarbeidspartnere.
  • Strukturert og har god systemforståelse.
  • Kommuniserer godt på norsk, både muntlig og skriftlig.

Hvorfor er denne lederstillingen spennende?

Hos oss vil du få ta del i et miljø som betyr noe i hverdagen.

  • En lederstilling i et selskap med solide eiere i Stiftelsen Norsk Luftambulanse og Norges Ambulanseforbund.
  • Mulighet til å styrke selskapets gode utvikling ytterliggere.
  • Spennende og selvstendige arbeidsoppgaver i en meget viktig bransje.
  • Lønn etter avtale.
  • Frihet til å styre egen arbeidshverdag.

Ny daglig leder vil få god opplæring og onboarding.

Kontorsted

Ambulanseforum har kontorer i Storgata 33A i Oslo, i flotte, moderne lokaler sammen med Stiftelsen Norsk Luftambulanse. Her vil du få nærhet både til fag-, forskning- og kommunikasjonsmiljø.
Vi er en moderne arbeidsplass og det er ikke krav om at ny leder må være bosatt i Oslo og omegn, stor frihet mtp. hjemmekontor/annet kontorsted.

Oppstart: Etter avtale.

Søknadsfrist: 31. oktober

Søk stillingen på Finn.no eller fremogruppen.no

Vurderer du stillingen som interessant, men er usikker på om du har det vi ser etter?

Kontaktinformasjon

Er du nysgjerrig på mer informasjon eller har du spørsmål om stillingen, ta gjerne en telefon til nåværende daglig leder i Ambulanseforum AS, Bjørg Bellika, tlf. 918 85 030, styreleder Marit Thon Lossius, 950 88 662 eller Jorunn Løseth i Fremo Rekruttering på tlf. 907 90 311.

Alle henvendelser til Fremo vil bli behandlet konfidensielt, også overfor oppdragsgiver i innledende runde om ønskelig.

Powered by Labrador CMS