abonnement

Salgsvilkår for abonnement

Publisert Sist oppdatert
  1. Ordrebekreftelse

Abonnementet bestilles på nettsiden og betales med kort.

Det belastes ikke mva på digitale abonnement.

Når betalingen er gjennomført, vil du motta ordrebekreftelse på e-post.

E-posten gir påloggingsinformasjon for digital tilgang.

2. Utgiver

Utgiver er Ambulanseforum AS, Postboks 3044 Lade, 3441 Trondheim

Org.nr 950 294 574

Kontakt oss på post@ambulanseforum.no eller på tlf 930 30 113

3. Personopplysninger

Personopplysninger behandles konfidensielt og oppbevares ifølge norsk lov.
Opplysninger er lagret på en sikker måte og vil ikke overgis eller selges til andre parter.

4. Betalingsmåte

Vi tilbyr betaling med Visa, MasterCard og Vipps.

Via kredittkorttrekk gjennomføres innbetalingen automatisk.
Ambulanseforum AS er ansvarlig for transaksjoner som gjennomføres på nettsiden i samarbeid med våre partnere Infosoft AS, Info-Sys AS og Payex.
Kortnummer og personlig informasjon er beskyttet og formidles ikke til tredjepart.

Det sendes ikke faktura til privatpersoner.

5. Angreretten

Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp, og gir fri angrerett innenfor 14 dager etter betaling. Ved ønske om å benytte angreretten må kjøper sende en e-post til post@ambulanseforum.no innen fristens utløp.

6. Oppsigelse av abonnement

Abonnementet løper inntil det blir sagt opp, tidligst ved fornyelse.
Frist for oppsigelse av abonnement er 48 timer før fornyelse.

Fornyelsesdato bestemmes av den type abonnement som bestilles.
Oppsigelse kan gjøres på nett via «Min Side» eller til post@ambulanseforum.no.

7. Reklamasjoner

Ved problemer med digital tilgang/innlogging, kontakt oss på post@ambulanseforum.no

Powered by Labrador CMS